piątek, 13 marca 2015

Wiosno, przyjdź!

Cześć! Dzisiaj poruszę temat wiosny, co już widać po nazwie postu. Na początku chciałabym Wam napisać, że byłam na małej sesji zdjęciowej z przyjaciółką, miałam około 10 zdjęć, ale kilka się usunęło i mam tylko 4. Z tego powodu byłam zawiedziona, bo jeszcze jeden minus tej sesji jest taki, że zachowały się najgorsze zdjęcia, których wcale nie miałam tutaj wstawiać, ale jeśli tylko one się zachowały to Wam je pokażę. Wróćmy teraz do tematu postu, czyli tematu wiosny. Wiosna idzie, idzie, a dojść nie może. W połowie lubię śnieg, ale nie lubię jak jest zimno, chcę wiosnę, następnie lato. Uwielbiam ciepłe pory roku, niekiedy teraz też jest ciepło na dworze, raz było tak ciepło, prawie jak w lato. A niekiedy w nocy jest -5 stopni Celsjusza. A nieraz w dzień było 14 stopni Celsjusza. Chciałabym Wam jeszcze przypomnieć, że kalendarzowa wiosna zaczyna się 21 marca. Może ktoś z Was zastanawiał się dlaczego ja tak lubię wiosnę i lato.. pewnie ktoś tak. Lubię je dlatego, że są piękne widoki kwitnące kwiatki, świecące słoneczko, baseny itd. Lubię także jesień najbardziej podobają mi się spadające, różnokolorowe liście. A co lubię robić w wiosnę, lato i jesień? Oto jest pytanie! Lubię spacerować z psem, robić zdjęcia na pięknych widokach, w lato oczywiście kąpać się w basenie, podziwiać kolorowe kwitnące kwiaty. A wy jakie pory roku lubicie najbardziej, co lubicie w nich robić? Napiszcie na dole w komentarzach. Teraz poruszę temat co lubię w tych porach roku jeść, pić. A więc we wiosnę lubię pić chłodne napoje *oczywiście jeśli jest ciepło*, często są to cola, pepsi, mirinda, sprite itp., a jeść to lubię chłodne batoniki coś w stylu Kinder Pingwin *czy jak to tam się pisze* . W tym poście to chyba tyle. Nic dodać, nic ująć. A więc papa i do zobaczenia w następnym poście! 



1 komentarz:

  1. Super post! :)
    Zapraszam do siebie :) http://xooxox.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń